Programmatisk annonsering

rekrutteringsverktoy.png

Programmatiske annonsekjøp er en automatisert måte å kjøpe annonser på nett. Publisistene tilgjengeliggjør sitt varelager slik at vi som annonsører kan by på disse via en børs. Kjøpene gjøres basert på målgruppen du ønsker å nå og skjer i sanntid. Målgruppen kan være satt sammen av geografi, demografi, interesser, utdanning og erfaring. Programmatiske annonsekjøp er altså ikke en ny annonsetype, men en smartere måte å kjøpe helt vanlige nettannonser som er målrettet mot en spesifikk gruppe. Vi kan kjøpe annonse på de aller fleste store nettsteder.

Fordeler med programmatisk: 

  • Det er fleksibelt med tanke på budsjett
  • Kostnadseffektivt
  • Det gir god målretting slik at annonsen kun vises til din utvalgte målgruppe
  • Svært gode muligheter for effektmåling og optimalisering

Utfordringen med programmatisk annonsering er at det kreves høy kompetanse på verktøyene man bruker for å oppnå gode resultater. 

Høres det interessant ut? Vil du vite mer? Våre annonserådgivere har verktøyene som trengs for at du skal lykkes med programmatisk annonsering.

 

Telefon: 75 54 22 20

Epost: post@jobbnorge.no

Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse