Oppdatere innsendt søknad

For å oppdatere din søknad, følg følgende fremgangsmåte:

1. Finn frem til "Sendte søknader" i din Jobbsøkerkonto.

2. Finn den aktuelle søknaden og klikke "Velg", og deretter "Oppdater".

mceclip0.png

 

Dette tillater deg å lage en oppdatert utgave av søknaden din, som vil erstatte den opprinnelige som ble sendt inn.

Før søknadsfrist kan du sende så mange søknader du ønsker på en og samme stilling. Du vil ikke fremkomme flere ganger på kandidatlisten da tidligere søknad vil bli automatisk trukket og erstattet av ny søknad. Arbeidsgiver vil alltid motta den siste versjonen av søknaden din, og ikke ha tilgang til tidligere utgaver.

Etter søknadsfristens utløp må du ta kontakt med arbeidsgiver dersom du ønsker å endre din innsendte søknad.

Vær obs på at dersom du søker flere jobber samtidig kan "Lim inn sist brukte søknadstekst"-knappen lime inn søknadstekst fra en annen stilling enn søknaden du vil oppdatere. Du kan da finne opprinnelig søknadstekst under "sendte søknader" i din Jobbsøkerkonto.

 

Var denne artikkelen nyttig?
2 av 2 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse